Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Ο Μάνος Λιανόπουλος και το tripment μας ταξιδεύει στην μαγευτική Βενετία και μας προτείνει τι να δούμε εκεί (Βίντεο)


Ο Μάνος καβαλάει την μηχανή του και μας δείχνει τι μπορεί να δει κανείς μέσα σε μία ημέρα!

Έχω αφήσει πίσω μου τη Λιουμπλιάνα και κινούμαι νοτιοδυτικά για να κατευθυνθώ προς τη Βενετία. Η Σλοβενία στο σύνολο της αποτέλεσε την έκπληξη του ταξιδιού που έκανα το 2016 και όσοι δεν έχετε δει κάποια από τα προηγούμενα επεισόδια μπορείτε να βρείτε το σχετικό playlist.

Συνεχίζω την πορεία μου και καταλήγω στο δρόμο που σε περνάει στη Βενετία, το μοναδικό αυτό Ιταλικό σύμπλεγμα νησιών στον κόσμο. Θα μείνω αρκετές ώρες εδώ για να τη γυρίσω, άλλα θα διανυκτερεύσω στο camping που βρίσκεται στη Φουσίνα, 18χλμ πιο έξω, κοντά στο νέο λιμάνι.

Σε αυτό επιλέγω να μείνω σε ένα κοντέινερ με 30€, το οποίο ήταν μια χαρά. Το κάμπινγκ είναι αξιοπρεπέστατο, καθαρό και πέρασα τέλεια.

Το βράδυ γνώρισα ένα ζευγάρι Γάλλων και περάσαμε πολύ όμορφα, πίνοντας μπύρες μέχρι τις 2.00 τα ξημερώματα. Είχε πλάκα γιατί όλος ο κόσμος από κάποιο σημείο και μετά γινόταν μια μεγάλη παρέα.

Επανέρχομαι στη Βενετία και στο θέμα του πάρκινγκ που θα αντιμετωπίσετε, ακόμα και αν είστε όπως κι εγώ με μηχανή.

 Όμως δεν ξέρω αν ήμουν τυχερός, άλλα και τις 2 φορές που την επισκέφθηκα βρήκα μια καβάτζα για να την παρκάρω όπως μπαίνεις στο χώρο στάθμευσης δεξιά.

Η Βενετία είναι ξεχωριστός τόπος με βαθύτατη ιστορία. Άσχετα αν έχει αλωτριωθεί από τον τουρισμό. Σκεφτείτε ότι την επισκέπτονται κάθε χρόνο περισσότεροι τουρίστες απ’ ότι ολόκληρη την Ελλάδα!

Είναι χτισμένη επάνω σε ένα σύμπλεγμα 118 νησιών, τα οποία ενώνουν περισσότερες από 400 γέφυρες. Τα κανάλια που διαχωρίζουν τα νησιά είναι περίπου 105 και συνθέτουν ένα μοναδικό στον κόσμο σκηνικό.

Μέσα σε αυτά συνοστίζονται γόνδολες, που για να κάνεις μια βόλτα μισής ώρας πρέπει να πληρώσεις 80€ μέσα στη μέρα, ή 100€ από τις 19.00 το απόγευμα και μετά. Κάθε γόνδολα μπορεί να χωρέσει μέχρι 6 άτομα.

Η εμφάνιση τους έγινε το 1100μΧ, έχουν μήκος περίπου 10 μέτρα, ενώ η αριστερή πλευρά τους είναι λίγο μεγαλύτερη, ώστε ο γονδολιέρης να μπορεί να την χειρίζεται καλύτερα.

Από τη μία είναι πραγματικά όμορφα, άλλα από την άλλη, πολύ φασαρία ρε παιδί μου! Γενικά φροντίστε να φοράτε άνετα παπούτσια για να τη βγάλετε, γιατί έχει πολύ περπάτημα. Και αν βρεθείτε κατακαλόκαιρο εδώ όπως κι εγώ να είστε προετοιμασμένοι για πολύ ζέστη!

Μετά από περίπου μία ώρα περπάτημα και ακολουθώντας τα πλήθη λογικά θα καταλήξετε στην πλατεία του Αγίου Μάρκου. Αποτελεί την κύρια πλατεία της πόλης, η οποία πλακοστρώθηκε το 1227 και περιτριγυρίζεται από κτίρια σπουδαίας αρχιτεκτονικής.


Η Βενετσιάνικη αρχιτεκτονική γενικότερα συνθέτεται από ένα μείγμα γοτθικού και βυζαντινού ρυθμού που προσωπικά μου αρέσει όπου κι αν τη συναντώ, όπως περιγράφει ο Μάνος Λιανόπουλος στο tripment.net.

Η πλατεία εκτός από τον καθεδρικό του Αγίου Μάρκου φιλοξενεί κυβερνητικά κτίρια, το μουσείο αρχαιολογίας και την κεντρική βιβλιοθήκη.

Ο εντυπωσιακός ναός του Αγίου Μάρκου κτίστηκε το 830 για να στεγάσει τα λείψανα του Αγίου Μάρκου του Ευαγγελιστή, τα οποία υποτίθεται ότι Ενετοί έμποροι έκλεψαν από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Ένα άλλο αξιοθέατο που εστιάζω στο βίντεο είναι η διάσημη “Γέφυρα των Στεναγμών”. Σχεδιάστηκε από τον Αntonio Kontino και χτίστηκε στις αρχές του 17ου αιώνα.

Ενώνει την παλιά φυλακή με τα δωμάτια των ανακρίσεων του παλατιού του Δόγη. Λέγεται ότι οι κρατούμενοι σε αυτό το κομμάτι της διαδρομής έβλεπαν για τελευταία φορά τον έξω κόσμο πριν την εκτέλεση τους, οπότε καταλαβαίνετε γιατί πήρε το όνομα αυτό.

Η πρώτη και πιο μεγάλη γέφυρα που ενώνει τις περιοχές Σαν Πόλο και Σαν Μάρκο επάνω από το μεγάλο κανάλι στην καρδιά της πόλης είναι η «Γέφυρα Ριάλτο».

Ολοκληρώθηκε το 1591 και για 300 χρόνια αποτελούσε το μόνο πέρασμα με τα πόδια στο μεγάλο κανάλι.


Το Μεγάλο Κανάλι αποτελεί και το κύριο για τις μετακινήσεις, έχει μήκος 3,8 χιλ και σχηματίζει το γράμμα S. Το πλάτος του κυμαίνεται από 30-90μ, έχει βάθος γύρω στα 5μ και τα περίπου 170 κτίρια που θα συναντήσετε κατά μήκος του, έχουν κτιστεί μεταξύ του 13ου και του 18ου αιώνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου