Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Fuoco nel fuoco (video και μετάφραση στα ελληνικά)

Αποτέλεσμα εικόνας για RAMAZZOTTI


Fuoco nel fuoco (video και μετάφραση στα ελληνικά)


Φωτιά μες στη φωτιά
είναι τα δικά σου μάτια μέσα στα δικά μου
φτάνει μόνο λίγο απ΄αυτό
κι έχω ήδη καταλάβει ποιά είσαι
τι πράγμα ψάχνεις εσύ από εμένα
τι πράγμα θες παραπάνω εσύ από εμένα
εσύ θες αυτήν την γρατσουνιά μέσα στην καρδιά
που κι εγώ πολύ θα την ήθελα
θα ήθελα να πεθάνω
πάνω στα κόκκινα χείλη που έχεις
θα ήθελα να αισθανθώ
τα στήθη σου να ανάβουν και ύστερα
σαν δυο μικρά ηφαίστεια
να τα νιώσω κάτω από τα χέρια μου
και να κατεβαίνουν μετά
πάνω στις γλυκές καμπύλες που έχεις
είναι μια συνάντηση ψυχών
η νύχτα είναι υπέροχη
για να γευτούμε τη ζωή εγώ κι εσύ
έχουμε ανάγκη από έρωτα, το ξέρεις
που δεν περιμένει
είναι μια άμεση συγκίνηση, εάν θες
μα δεν θα είναι δίχως τέλος, γιατί
είμαστε φωτιά μες στην φωτιά, τώρα πια
καιγόμαστε γρήγορα εμείς
φωτιά μες στην φωτιά
τα πάθη σου και τα δικά μου
είναι σχεδόν ένα παιχνίδι, το ξέρεις
να ανακατεύεις τους ήχους και τη μαγεία
για να ανέβει η συγκίνηση
να ανέβει μέχρι τον ήλιο
και να ξαναπέσει στις καμπύλες
αυτές τις γλυκειές που έχεις
είναι μια συνάντηση ψυχών
η νύχτα είναι υπέροχη
για να γευτούμε τη ζωή εγώ κι εσύ
έχουμε ανάγκη από έρωτα, το ξέρεις
που δεν περιμένει
είναι μια άμεση συγκίνηση, εάν θες
μα δεν θα είναι δίχως τέλος, γιατί
είμαστε φωτιά μες στην φωτιά, τώρα πια
καιγόμαστε γρήγορα εμείς
θα πλησιάσω
όλο μου το δέρμα στη δική σου λατινική θέρμη
θα σε νιώσω, έτσι θα σε νιώσω
αυτή είναι η ιστορία
η νύχτα φαίνεται τέλεια έτσι
για να γευτούμε τη ζωή εγώ κι εσύ
είμαστε φωτιά μες στην φωτιά
καιγόμαστε γρήγορα εμείς
είμαστε φωτιά μες στην φωτιά εμείς
είμαστε φωτιά μες στην φωτιά εμείς

Μετάφραση από τα ιταλικά: Γιώργος Δ. Μυλωνάς

Fuoco nel fuoco
sono gli occhi tuoi dentro i miei
ne basta paco
ed ho gia' capito chi sei
che cosa cerchi tu da me
che cosa vuoi di piu' da me
tu vuoi quel graffio al cuore che anch'io
fortemente vorrei
Vorrei morire

sulle labbra rosse che hai
vorrei sentire
i tuoi seni accendersi poi
come due piccolli vulcani
sentirli sotto le mie mani
e scivolare poi sul pendio
quello dolce che hai...
e' un incontro d'anime

La notte sembra perfetta

per consumare la vita io e te
c'e' un bisogno d'amore sai
che non aspetta...
e' un'emozione diretta se vuoi
ma non sara' infinita perché
siamo Fuoco nel fuoco ormai

bruciamo in fretta noi...
Fuoco nel fuoco

le passioni tue e le mie
e'quasi un gioco sai
mescolare suoni e magie
per far salire l'emozione
salire fino al sole
e ricadere lungo il pendio

quello dolce che hai
e' un incontro d'anime
La notte sembra perfetta

per consumare la vita io e te
c'e' un bisogno d'amore sai
che non aspetta...
e' un'emozione diretta se vuoi

ma non sara' infinita perché
siamo Fuoco nel fuoco ormai
bruciamo in fretta noi...
Avvicinero'

tutta la mia pelle al tuo calor latino
io ti sentiro'...cosi' ti sentiro'...
La storia è questa

la notte sembra perfetta cosi'
per consumare la vita io e te
siamo Fuoco nel fuoco ormai
bruciamo in fretta noi...
siamo Fuoco nel fuoco noi
siamo Fuoco nel fuoco noi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου