«Σίδερο,
πιτζάμες, ποδιά, ένα βραχιόλι Pandora. Κατά τη γνώμη σας, τι θα την έκανε
ευτυχισμένη;», αυτό ήταν το σλόγκαν της εταιρείας κοσμημάτων Pandora, στην
Ιταλία, που σήκωσε θύελλα αντιδράσεων.
Η δανέζικη μάρκα κοσμημάτων κατηγορείται για σεξισμό, μετά την παραπάνω διαφήμιση που εμφανίστηκε το Σαββατοκύριακο στο δίκτυο του μετρό στο Μιλάνο.
Αλλά αντί να
εμπνεύσει τους πελάτες, η διαφήμιση προκάλεσε μια οργισμένη αντίδραση, με μια
φωτογραφία της αφίσας να δημοσιεύεται στη σελίδα στο Facebook του LeFanfarlo,
με έδρα το Μιλάνο, μιας σχολής Burlesque που ισχυρίζεται ότι βοηθά τις γυναίκες
να μιλούν.
«Αγαπητή
Pandora, για τα Χριστούγεννα η LeFanfarlo θα ήθελε το σεβασμό και όχι ένα
όμορφο βραχιόλι» γράφει η ομάδα στη λεζάντα της φωτογραφίας.
Ένας
σχολιαστής έσπευσε να περιγράψει τη διαφήμιση ως «βγαλμένη από τον Μεσαίωνα»
ενώ ένας άλλος αστειεύτηκε: «Θέλω πιτζάμες».
Φυσικά, όταν
η είδηση έγινε θέμα στον ιταλικό Τύπο, η θυγατρική εταιρεία της Ιταλίας εξέδωσε
δήλωση στη σελίδα της στο Facebook, σε μια προσπάθεια να εξηγήσει το μήνυμα
πίσω από την διαφημιστική εκστρατεία που ξεκίνησε σε όλη τη χώρα.
Απευθυνόμενη
στους «Pandora Lovers», η εταιρεία έγραψε:
«Πολλοί από
εσάς έχετε δει την διαφημιστική εκστρατεία των Χριστουγέννων του 2017 και τις διαφημιστικές
αφίσες στην Ιταλία. Σημειώνουμε πως το μήνυμα έχει παρεξηγηθεί και θέλουμε να
το εξηγήσουμε καλύτερα».
«Η Pandora
φρόντιζε ανέκαθεν τις γυναίκες και φέτος θέλαμε να βρουν το τέλειο δώρο κάτω
από το δέντρο. Πόσοι από εμάς λαμβάνουμε δώρα που δεν τα θέλουμε; Αυτή η
πρωτοβουλία ξεκίνησε μετά από έρευνα που έδειξε ότι οι περισσότερες γυναίκες
παίρνουν λάθος δώρο τα Χριστούγεννα».
Όμως, επειδή
η οργή του κόσμου δεν μειώθηκε, η εταιρεία σε επόμενη δήλωση της σημείωσε:
«Στόχος μας ήταν να δώσουμε μια νέα ματιά στα στερεότυπα που όλοι γνωρίζουμε με
ειρωνικό και παιχνιδιάρικο τρόπο, με σκοπό να σας κάνουμε να χαμογελάστε και
φυσικά χωρίς να σας προσβάλλουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου