Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Ξενοδόχοι: Τα αποτελέσματα των δράσεων για τη στήριξη του Μαραθωνίου της Αθήνας-Προσκλήθηκαν 13 δημοσιογράφοι από Ιταλία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία για να βιώσουν την αυθεντική εμπειρία του Μαραθωνίου.


Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού σχεδόν 2 μήνες πριν την διεξαγωγή του 33ου Μαραθώνιου Δρόμου, αποφάσισε όχι μόνο να στηρίξει η ίδια την διοργάνωση του ΣΕΓΑΣ, αλλά και να απευθύνει «ανοιχτή πρόσκληση» προς τα μέλη και τους συνεργάτες της αλλά και προς τους Αθηναίους υπέρ της προβολής του (αυθεντικού) Μαραθωνίου της Αθήνας ως κορυφαίου διεθνούς αθλητικού γεγονότος μεγάλης ακτινοβολίας και μεγάλης ιστορικής και σημειολογικής αξίας. 

Οι όροι για την εμπλοκή όλων των συνεργατών στην δράση που ανακοινώθηκε, ήταν αφενός η θετική τους διάθεση για εθελοντική συνεισφορά και αφετέρου η δέσμευσή τους για μια πρακτική, χρηστική και μετρήσιμη προσφορά προς τους ίδιους τους μαραθωνοδρόμους, τους συνοδούς τους και τους επισκέπτες της πόλης.
Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά, καθώς η πρόταση της ΕΞΑΑΑ, απολύτως συμβατή με τους σκοπούς του ΣΕΓΑΣ και της ΕΟΕ, βρήκε πολλούς και συμμάχους που ενώθηκαν μαζί της και απέδειξαν πως η Αθήνα μπορεί -όταν οι φορείς, οι επιχειρήσεις και οι πολίτες της ενώνονται- να κερδίζει σημαντικές, νίκες. 
Για την ΕΞΑΑΑ, οι μεγάλες νίκες της φετινής διοργάνωσης ήταν η επιτυχής διεξαγωγή της, τα ρεκόρ συμμετοχής αθλητών και πολιτών στην ιστορία της διοργάνωσης, τα μηνύματα ανθρωπισμού και ευαισθησίας προς πάσα κατεύθυνση και τα θετικά διεθνή σχόλια για την διοργάνωση και την Αθήνα. Νίκη ωστόσο αποτελεί και η επιτυχής συνεργασία μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και επαγγελματιών της πόλης, δρόμος στον οποίο πιστεύουμε και υπηρετούμε σταθερά.  
Πιο συγκεκριμένα λοιπόν σε ο,τι αφορά την πρωτοβουλία της Ένωσης και με αφορμή τον αυθεντικό Μαραθώνιο Δρόμο, εντός δύο μηνών, κατάφερε:
1. Να συνεργαστούν με εξαιρετικά αποτελέσματα και σε εθελοντική βάση άνθρωποι, φορείς και εταιρείες που προέρχονται από τον δημόσιο αλλά και τον ιδιωτικό τομέα (ΕΞΑΑΑ –MARKETING GREECE –NELIOS –ΣΕΓΑΣ) ως στρατηγικοί συνεργάτες του project βάζοντας τα θεμέλια της προσπάθειας και δημιουργώντας τα πρώτα βασικά «εργαλεία επικοινωνίας». Αυτά ήταν: 
a.Ηδιαδικτυακή πλατφόρμα www.athensauthentic.com (δημιουργήθηκε με τη συνδρομή της εταιρείας Nelios) μέσω της οποίας συνδέθηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι. Το συγκεκριμένο website αποτελεί μια διαχρονική παρακαταθήκη στην υπηρεσία του Μαραθωνίου και της πόλης καθώς έχει την δυνατότητα να φιλοξενεί πλέον σταθερά κάθε είδους πληροφορία που αφορά στον Μαραθώνιο Δρόμο και στην Αθήνα ως προορισμό, ενώ επίσης μπορεί να προβάλλει αναλόγως και λοιπές αθλητικές ή άλλες μεγάλες διοργανώσεις της Αθήνας.  
Στοιχεία για το website: 4000 sessions και 3 λεπτά μέσο χρόνο παραμονής στο site, 1036 δημοσιεύσεις στο instagram με το hashtag #ATHENSAUTHENTICMARATHON.  
b. Η καμπάνια ενημέρωσης, με τον τίτλο–μήνυμα: «Be an Athens Pace-setter»:  Για πρώτη φορά για τον Μαραθώνιο σε συνδυασμό με το city break  (δημιουργήθηκε με την συνδρομή της MARKETING GREECE) . 
Με εμπειρική ιστορία (concept) και τη προώθηση του σχετικού “hashtag” #athensauthenticmarathon, με την σύνδεση της πλατφόρμας  discovergreece.com και των social media tools της M.G. καθώς και με ένα στοχευμένο πλάνο δημοσίων σχέσεων με “story pitching” μέσω του δικτύου της M.G. σε Γερμανία, Αγγλία και Γαλλία, η Marketing Greece βοήθησε την Αθήνα να εξωτερικεύσει για ακόμη μία φορά την διαφορετικότητα, την υπεροχή και την αυθεντικότητά της. 
2. Να προβληθεί σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ, social media αλλά και μέσω «συμμάχων επικοινωνίας» στους όποιους ήταν το Tornos News, η πρωτοβουλία, ο σκοπός,  το website, η καμπάνια, οι εκδηλώσεις, οι προσφορές που συγκεντρώθηκαν  και κυρίως η ανάγκη υποστήριξης του Μαραθωνίου ως κορυφαίου διεθνούς event για την Αθήνα: Δόθηκαν ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συνεντεύξεις και υπήρξαν έντυπα και διαδικτυακά δημοσιεύματα και συνεχής αναφορά με posts και οδηγίες στα social media.
H επικοινωνία ενισχύθηκε και με την συμβολή των περισσοτέρων συνεργατών και Υποστηρικτών του project σε προσωπικό ή συλλογικό επίπεδο.
3. Να προσκληθούν/ φιλοξενηθούν/ξεναγηθούν 13 συνολικά δημοσιογράφοι από την Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία (ΕΞΑΑΑΑ , Marketing Greece , Περιφέρεια Αττικής) εκ των οποίων οι 5 ήταν και οι ίδιοι Μαραθωνοδρόμοι, προκειμένου να βιώσουν την αυθεντική εμπειρία του Μαραθωνίου της Αθήνας και να την μεταφέρουν στο κοινό τους. Το πρόγραμμα φιλοξενίας των δημοσιογράφων περιλάμβανε και την γνωριμία τους με την Αθήνα τόσο στην ιστορική όσο και στην σύγχρονη εκδοχή της. Οι εντυπώσεις των δημοσιογράφων ήταν εξαιρετικά θετικές για την οργάνωση, τον Μαραθώνιο αλλά και την Αθήνα ως προορισμό.  
δείτε όλο το άρθρο εδώ:
tornosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου