Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

H NEA, ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ IT- BAG, «ΦΩΝΑΖΕΙ» ΙΤΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ

Από την αβαν γκαρντ βιτρίνα της παριζιάνικης Colette, μέχρι πάνω σε ονομαστές διεθνείς κοκέτες και celebrities, μια είναι η τσάντα που έχει απασχολήσει και φωτογραφηθεί τελευταία τόσο πολύ: η διάσημη πλέον Dionysus του οίκου Gucci δια χειρός του πολυσυζητημένου ανανεωτή ντιζάινερ Αλεσσάντρο Μικέλε. Καθόλου «δωρική» αλλά αντιθέτως πολύ στολισμένη,σαν ζωγραφιά, δηλαδή ξεκάθαρα ιταλική, έχει εξελιχθεί στο πιο περιζήτητο αξεσουάρ αυτής της χειμερινής ενδυματολογικής σαιζόν, ενώ ήδη κεντρίζει και με τις cruise, εαρινές και θερινές της εκδοχές.

Ο Αλεσσάντρο Μικέλε με τα παιχνιδιάρικα vintage seventies που εκπροσωπεί ,δηλώνει απερίφραστα μαξιμαλιστής. Η αισθητική του έφερε τα «πάνω κάτω» στην Gucci αυτοκρατορία ανεβάζοντας το brand στην κορυφή του ενδιαφέροντος.Το κούμπωμα της τσάντας είναι δικέφαλο φίδι και σε όλη την επιφάνειά της σμίγουν το λογότυπο Gucci με λουλούδια, μέλισσες, πουλιά, δαντέλες και σουέντ φινιρίσματα. Ακόμα και οι πιο απέριττες, μονόχρωμες βερσιόν φιγουράρισαν με τα outfits των κομψότερων γυναικών στους δρόμους των μητροπόλεων της μόδας.
Η Dionysus λανσάρεται ανατρεπτικά με πολλά «βαριά» χίπππικα δαχτυλίδια, παλιομοδίτικα εμπριμέ, πλισέ φούστες με χρυσοκλωστές, πουκάμισα με φιόγκο, μοκασίνια με γούνινη πατούσα αλλά τελικά αποτελεί αξιοθέατο από μόνη της. Ηρθε άλλωστε για να μείνει, ώστε να θεωρείται καταναλωτική επένδυση για εκείνες που μπορούν να ξοδέψουν. A.MΠ

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/361655

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου