Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Εντελώς αθόρυβα - La Crus (μετάφραση στα ελληνικά + video)

Αποτέλεσμα εικόνας για la crus senza far rumore testo

Μετάφραση από τα ιταλικά: Γιώργος Μυλωνάς

Senza far rumore - La Crus

Ο νέος δρόμος που
ανοίγεται μπροστά μου
Είναι τώρα πια φτιαγμένος από νερό

Φεύγω μακριά
ψάχνοντας για μια σιωπή δίχως εσένα
για να ξαναβρώ τον εαυτό μου
Ακόμα και σ’ αυτό το νησί
που τρέμει και μου μοιάζει
τίποτα δεν φαίνεται εύκολο
είναι ένα κενό που
απαιτεί  συνοχή και ειρωνεία
σκουραίνοντας τη γοητεία
και δεν ξέρω γιατί
έφτασα ως εδώ
μπροστά σε μια θάλασσα
που δεν μπορεί να γίνει πιο μεγάλη
η βροχή κτυπά στην καρδιά μου
και προσεύχομαι χωρίς να κάνω φασαρία
αλλά γιατί;
Η μαύρη άμμος που
μου θυμίζει το χλωμό σου δέρμα
μοιάζει να με καταλαβαίνει
και το χαμόγελό σου που
χάιδευε κάθε απλή χειρονομία μου
Είναι τόσο τυπωμένο πάνω μου
που δεν ξέρω
τι κάνω ακόμα εδώ
μπροστά σε μια θάλασσα
που δεν μπορεί να γίνει πιο μεγάλη
η βροχή κτυπά στην καρδιά μου
και προσεύχομαι χωρίς να κάνω φασαρία
αλλά γιατί είμαι εδώ;
μπροστά σε μια θάλασσα
που δεν μπορεί να γίνει πιο μεγάλη
σε αυτή την παραλία, αλλά καθισμένος πλάι σου
η βροχή κτυπά στην καρδιά μου
χωρίς τώρα πια να κάνει θόρυβο.

Δείτε εδώ το video:


Senza far rumore - La Crus

La strada che
si apre come nuova in fronte a me
e' fatta d'acqua ormai
sto andando via
in cerca di un silenzio senza te
e ritrovarmi un po'

Anche in quest'isola
che trema e mi somiglia
niente sembra facile
e un vuoto che
necessita coerenze ed ironie
ne oscura la magia

e non lo so perché
sono arrivato fino a qui
davanti a un mare
che piu' grande non si puo'
la pioggia batte sul mio cuore
e prego senza far rumore
ma perché?

La sabbia nera che
mi rimanda alla tua pelle pallida
sembra comprendermi
e il tuo sorriso che
accarezzava ogni mio gesto semplice
e' cosi' impresso in me
che non lo so
che cosa sto facendo ancora qui
davanti a un mare
che piu' grande non si puo'
la pioggia batte sul mio cuore
e prego senza far rumore
ma perché io sono qui?
davanti a un mare
che piu' grande non si puo'
su questa spiaggia ma seduto a fianco a te
la pioggia batte sul mio cuore
senza far nessun rumore ormai

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου