Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Από την Ιταλία ως ... το Παλιόκαστρο Ηρακλείου Κρήτης: "Beddha ci dormi , μενεξέδες και ζουμπούλια" Νίκη Ξυλούρη Gianfranco Narracci


Το βίντεο αυτής της καταπληκτικής διασκευής  "Beddha ci dormi , μενεξέδες και ζουμπούλια" της Νίκης Ξυλούρη και του Gianfranco Narracci γυρίστηκε μεταξύ Απουλίας και του Παλαιοκάστρου Ηρακλείου Κρήτης, ενώ περιέχει σκηνές από το ντοκιμαντέρ «legno vivo, xylella, oltre il  batterio”.

Δείτε το βίντεο:


BEDDHA MENEXEDES Niki Xilouri Νίκη Ξυλούρη - voce-lyra Gianfranco Narracci - voce-chitarra battente Artemis Skarmoutsos - violino Mauro Di Domenico - chitarra classica Arrangiamento Di Domenico-Narracci. Featuring Mauro Di Domenico (special guest) ✔ VIDEOCLIP Regia: Stella Meligounaki, Filippo Bellantoni Riprese: Stella Meligounaki, Filippo Bellantoni, Simone Cannone Montaggio: Filippo Bellantoni Traduzione Mattia Manco Gregoriadis ✔ immagini tratte dal documentario Legno Vivo. Xylella, oltre il batterio: https://www.youtube.com/watch?v=8M6fv... Traduzione ITA Violette e giacinti Ed uccelli del mare Se vedete la mia bella Mandate i miei saluti Che si possa rompere la mia chitarra E che le sue corde possano tagliare E le mani che la suonano Che entrino nella nera terra Provo a dimenticarti Ma ho male al cuore Sei il mio primo amore E lo sarai in eterno Registrato a Soundscape Studio Firenze da Andrea Dell’Olio. Mixing/ Mastering: Christos Dinopoulos @ Pineline Music Lab Atene Donna tra gli ulivi: Francesca Della Giovampaola


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου