Τρίτη 5 Μαΐου 2020

#ValentinoEmpathy:Ο ιταλικός οίκος στηρίζει το νοσοκομείο Spallanzani στη Ρώμη


Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Valentino εστιάζει στην ιδέα της ενσυναίσθησης και έχει σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για το νοσηλευτικό ίδρυμα Spallanzani Hospital στη Ρώμη.

05 05 2020

Για την καμπάνια με τίτλο #ValentinoEmpathy για την προώθηση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 φωτογραφήθηκαν καλλιτέχνες και μοντέλα σε μέρη, στα οποία βιώνουν την περίοδο της απομόνωσης φορώντας δημιουργίες του ιταλικού οίκου.

H Γκουίνεθ Πάλτροου, η Λόρα Ντερν, η Κρίστι Τέρλινγκτον και η Ναόμι Κάμπελ φωτογραφήθηκαν όχι από φωτογράφους, αλλά από εκείνους με τους οποίους περνούν τις μέρες της απομόνωσης λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον Valentino, όλοι επέλεξαν να συμμετάσχουν στο πρότζεκτ δωρίζοντας τον χρόνο και την παρουσία τους.

Η καμπάνια #Valentinoempathy γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της κοινής εμπειρίας ενσυναίσθησης και διασύνδεσης της ζωής εν μέσω της πανδημίας, σε απομόνωση και κοινωνική αποστασιοποίηση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου