Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Από ιέρεια των Dolce & Gabbana κριτής στο GNTM


Το μελαχρινό αγοροκόριτσο από την Πάτρα μεταμορφώθηκε σε κύκνο λίγο πριν κλείσει τα 18 του χρόνια. Την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, η τύχη την έφερε στο Μιλάνο, περπάτησε στην πασαρέλα των Dolce & Gabbana και από εκεί το άστρο της προσγειώθηκε στη Νέα Υόρκη.

Δήμητρα Μποφυλάτου – 8 Οκτωβρίου 2018

Το «Μεγάλο Μήλο» την κέρδισε, έμεινε εκεί έξι χρόνια, κατάφερε να κλείσει συνεργασία με το Ford Models, είδε το πρόσωπό της σε διεθνείς καμπάνιες και επέστρεψε στα πάτρια ως το νέο πρόσωπο της κριτικής επιτροπής του «Greece’s Next Top Model». Ξεχώρισε από το πρώτο επεισόδιο – όχι μόνο λόγω της εκθαμβωτικής εμφάνισής της. Εχει άποψη και γνώσεις επί της μόδας, χωρίς να διστάζει διαφωνήσει on air με τη fashion expert Βίκυ Καγιά, προβάλλοντας με ευγένεια και σιγουριά τις απόψεις της.

Τον τελευταίο καιρό έγινε talk of the town για το αν έχει κάνει αισθητικές επεμβάσεις αλλά και για τα ερωτικά της, μια και οι φήμες τη θέλουν να έχει σχέση με τον Κωνσταντίνο Αργυρό. Ωστόσο, το γνωστό μοντέλο αποφεύγει να μιλάει για την προσωπική της ζωή. «Την προσωπική μου ζωή δεν τη συζητώ δημοσίως παρά μόνο με πολύ κοντινά μου πρόσωπα. Δυο τρεις άνθρωποι, μετρημένοι. Οσα σχετίζονται με την καρδιά μου θέλω να τα κρατάω για τον εαυτό μου», είχε αναφέρει σε συνέντευξή της.

Από την Πάτρα στα catwalks του Μιλάνο

Κατάγεται από την Πάτρα, φόρεσε το στέμμα της Σταρ Ελλάς το 2011, έχει ξεχωρίσει στη βιομηχανίας της μόδας δουλεύοντας στη Νέα Υόρκη και στο Μιλάνο για τους Dolce & Gabbana και μαγνητίζει τα βλέμματα σε κάθε εμφάνισή της. Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, το κορίτσι που έχει συνεργαστεί με τους σημαντικότερους Ελληνες σχεδιαστές, φωτογράφους και στιλίστες, δεν έκανε πασαρέλες στο σαλόνι της όταν ήταν μικρή. Είχε άλλα όνειρα και σπούδασε δημοσιογραφία στην Αθήνα: «Γρήγορα όμως σκέφτηκα ότι δεν είναι μια επιλογή με προοπτικές. Δεν ήμουν σίγουρη ότι θα με οδηγήσει κάπου στο μέλλον. Εδωσα ξανά εξετάσεις και πέρασα στο Μεσολόγγι Διοίκηση Επιχειρήσεων. Γιατί να ήθελα να περάσω στην Αθήνα; Εγώ είμαι από την Πάτρα και τα είχα υπολογίσει έτσι ώστε να είμαι κοντά στο σπίτι μου. Είμαστε πολύ δεμένη οικογένεια».

Πολλές φορές τής είχαν γίνει πολλές προτάσεις για να ασχοληθεί με το μοντελινγκ: «Χρησιμοποιούσα το μετρό και είχα γνωρίσει έναν κύριο που ήταν ταχυδρόμος. Τον συναντούσα κάθε πρωί και κάθε μέρα μού έδινε τα στοιχεία με την κάρτα της Ελενας Χριστοπούλου, ιδιοκτήτριας ενός από τα μεγαλύτερα πρακτορεία μοντέλων». Περάσαν τα χρόνια και τελικά η Ηλιάνα άκουσε τη συμβουλή του πρώην φίλου της να γίνει μοντέλο και βρέθηκε τελικά στο πρακτορείο της κυρίας Χριστοπούλου: «Ο πρώην φίλος μου με πήγε σε ένα πρακτορείο μοντέλων. Και με το που πήγα ξεκίνησα να δουλεύω».

Η καριέρα της εξελίχθηκε γρήγορα, εκπροσώπησε, μάλιστα, την Ελλάδα στον διαγωνισμό Miss Universe το 2011. Στη συνέχεια, βρέθηκε στο Μιλάνο όπου κατάφερε να συνεργαστεί με τον οίκο Dolce & Gabbana για τις ανάγκες της διαδικτυακής τους καμπάνιας κι έγινε μέλος του κορυφαίου πρακτορείου μοντέλων.

Τα εμπόδια την έκαναν πιο δυνατή

O δρόμος της επιτυχίας, πάντως, για την Ηλιάνα δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα. Μια μόλυνση στο πρόσωπό της ήταν η αιτία να αφήσει τη δουλειά της στο Μιλάνο. Αλλωστε, για δύο χρόνια δούλευε χωρίς ρεπό και η κούραση σε συνδυασμό με το δερματικό πρόβλημα που της παρουσιάστηκε την έβαλε σε black list στο εξωτερικό. Ομως και πάλι η τύχη τής χαμογέλασε, μια και την επέλεξαν από το κορυφαίο πρακτορείο μοντέλων Ford Models στη Νέα Υόρκη: «Τα δύο πρώτα χρόνια τον χειμώνα έλειπα, αφού έκανα φωτογραφίσεις στην Ευρώπη. Ο περσινός χειμώνας ήταν βαρύς. Πολύ βαρύς. Στα καλά νέα, στη Νέα Υόρκη όλες οι φωτογραφίσεις γίνονται σε στούντιο. Μπορούν να κάνουν τα πάντα: έχω βρεθεί σε στούντιο που θύμιζε εξωτικό νησί, ενώ έξω είχε μισό μέτρο χιόνι. Στην Ελλάδα σχεδόν όλες οι φωτογραφίσεις γίνονται σε εξωτερικούς χώρους. Μια φορά στην Τήνο κάναμε φωτογράφιση κοντά σε ένα εκκλησάκι και κόντεψα να πέσω στον γκρεμό». Οσο για το αν αισθάνεται πρέσβειρα της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη: «Για Βραζιλιάνα με περνούν. Δεν καταλαβαίνουν ότι το όνομα Ηλιάνα είναι ελληνικό. Οταν τους το λέω, ενθουσιάζονται και με ρωτούν για τα νησιά. Τους στέλνω όλους διακοπές στην Ελλάδα».

Η Ηλιάνα και οι πλαστικές επεμβάσεις

Πρόσφατα στα μίντια κυκλοφόρησαν φήμες ότι η πανέμορφη κριτής του «Greece’s Next Top Model» έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις. Η ίδια αποκαλύπτει τη μοναδική διορθωτική επέμβαση που έχει κάνει: «Εχω κάνει μια διορθωτική επέμβαση στον αντίχειρά μου. Στη Νέα Υόρκη έκανα μετακόμιση και κόπηκε το δάχτυλό μου. Την επόμενη μέρα είχα φωτογράφιση. Δεν μπορούσα να κάνω ράμματα, γιατί το χέρι μου θα φαινόταν στο πλάνο. Το καλύψαμε με make up. Μου το καθάρισε μετά ο γιατρός, αλλά δυστυχώς υπήρξε μόλυνση και δημιουργήθηκε στο δάχτυλο ένα καρούμπαλο. Βρήκα έναν πολύ καλό γιατρό, ο οποίος αρχικά είχε αρνηθεί να κάνει την επέμβαση. Οταν του εξήγησα όμως ότι εξαιτίας αυτού του γεγονότος έχασα μια δουλειά, το δέχτηκε και προχώρησε στην πλαστική».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου