Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Millo:Το τρομερό παιδί της Ιταλικής street art μιλά στο LIFO.gr και παρουσιάζει 30 έργα του

Ένας αρχιτέκτονας δημιουργεί τέχνη στις πόλεις του κόσμου



Ο Millo έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη στο κόσμο της τέχνης του δρόμου. Το αρχιτεκτονικό του background τον βοηθάει να δει με διαφορετική ματιά τα μέρη στα οποία «χτυπάει». Είτε πρόκειται για το κέντρο μιας μεγαλούπολης είτε για μια φτωχή επαρχία που χτυπήθηκε από το τσουνάμι ο Ιταλός καλλιτέχνης είναι εκεί για ένα καινούριο προτζεκτ. Η καλύτερη απάντηση για όσους έχουν αντιρρήσεις  για το εάν η τέχνη του δρόμου είναι πραγματική τέχνη ακολουθεί σε τριάντα εικόνες   

Ποια είναι η πιο ζωηρή ανάμνηση που έχεις από την παιδική σου ηλικία στο Mesagne; 

Όταν ήμουν παιδί η μαμά μου συνήθιζε να με πηγαίνει μαζί με τον αδερφό μου στην παραλία. Περνούσαμε τις περισσότερες μέρες του καλοκαιριού παίζοντας στο νερό είτε δίπλα σε έναν τύπο που πουλούσε παγωτά. Είσαι αρχιτέκτονας. 

Πως το αρχιτεκτονικό σου background επηρεάζει τις καλλιτεχνικές σου δραστηριότητες; 

Το ότι είμαι αρχιτέκτονας μου δίνει ιδέες για το πώς η καθημερινή μας ζωή επηρεάζεται από τα μέρη στα οποία ζούμε. Στην καριέρα μου ως αρχιτέκτονας πήρα μέρος σε διαφορετικά προτζεκτ ανάπλασης περιοχών με προβλήματα και μέσω της τέχνης μου προσπαθώ να αλλάξω την αντίληψη που έχουμε για αυτές τις περιοχές.   
Ποιοι είναι οι ήρωες σου; 

Άνθρωποι που παλεύουν για το μέλλον τους και ο γιός του Miyagi από το Karate Kid 

Πιστεύεις ότι ένας καλλιτέχνης έχει κάποια υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία; 


Όχι απαραίτητα. 


Τι έμαθες από τα ταξίδια σου; Στην Ιταλία συνηθίζουμε να λέμε ότι ποτέ δεν γνωρίζεις ένα μέρος μέχρι να μείνεις σε αυτό κάποιο καιρό. Τα τελευταία χρόνια ταξιδεύω λόγω της δουλειάς σε διαφορετικές χώρες γνωρίζοντας διαφορετικές κουλτούρες, φαγητά και κλίματα, και το σημαντικό πράγμα που έμαθα είναι ότι το να φτιάχνεις με προσοχή την βαλίτσα σου πριν τα ταξίδια μπορεί να σε βοηθήσει πραγματικά.     

Ένα top 5 των αγαπημένων σου καλλιτεχνών και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα; 


1. Keith Haring, επειδή η κουλτούρα του γκράφιτι δεν θα ήταν η ίδια χωρίς αυτόν


2. Renoir, επειδή αναπαρήγαγε το φως


3. Caravaggio,  επειδή αναπαρήγαγε το σκοτάδι



4. Oscar Niemeyer λόγω της εκπληκτικής του καριέρας



5. Ηayao Μiyazaki για την εκπληκτικη του φαντασία


Όταν δεν δουλεύεις σε καινούρια προτζεκτ αισθάνεσαι ότι χάνεις κάτι; 
Είναι παράξενο ακόμα και να το λες, αλλά ποτέ δεν σταματάω να δουλεύω, ίσως επειδή για εμένα η ζωγραφική δεν είναι δουλειά είναι πάθος. Ετσι ακόμα και όταν είμαι στο σπίτι και δεν δουλεύω σε κάποιο τοίχο, συνηθίζω να σχεδιάζω και να σκέφτομαι για τις μελλοντικές μου δουλειές. Και φυσικά μου λείπουν οι τοίχοι όταν δεν δουλεύω σε αυτούς! 

Κάνε μια ερώτηση στον εαυτό σου (Εάν θες μπορείς να την απαντήσεις!) 

Δεν είναι ώρα για φαγητό; Ναι!! 


Δείτε το βιντεο με τα έργα του εδώ:

lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου