Η ιταλική
μάρκα και ο διάσημος οίκος κοσμημάτων συμπράττουν σε μία μοναδική καμπάνια
Με ιδρυτή
τον Έλληνα Σωτήρη Βούλγαρη, ο οίκος κοσμημάτων που πήρε το όνομά του εξελίχθηκε
σε μία από τις σημαντικότερες εταιρείες στον κλάδο του. Με έδρα πάνω από 130
χρόνια την Ιταλία, η Bulgari έχει ταυτιστεί με τη γειτονική μας
χώρα, όπου αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά brand names. Όπως
βέβαια και η Fiat.
Κώστας Μπιτσικώκος
Οι δύο
εταιρείες συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας "Διακοπές στη
Ρώμη" (Roman Holiday) του
οίκου Bulgari, μία
καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει
τις δυο αγαπημένες σε όλο τον κόσμο ιταλικές μάρκες.
1.600
εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F (σε
κλίμακα 1:6 και 1:12) θα κοσμούν τις βιτρίνες 300 μπουτίκ Bulgari σε όλο
τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς "επιβάτες": τις
μοναδικές δημιουργίες από τις συλλογές Bulgari,
συμβολίζοντας μαζί το καλύτερο ιταλικό στυλ.
Τα μικρά
άσπρα αυτοκίνητα 500 με χρυσές λεπτομέρειες είναι αναπαραγωγή του
δημοφιλέστερου Fiat 500 όλων
των εποχών, της έκδοσης F που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το
1972. Πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων
τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου