Ο ιταλικός
οίκος μόδας Gucci παρουσίασε
στο Μιλάνο την κολεξιόν του για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018, που ήταν
μια ωδή στη δεκαετία του 1980 με την υπογραφή του σχεδιαστή Αλεσάντρο Μικέλε,
χθες βράδυ, πρώτη ημέρα της Εβδομάδας Μόδας.
22/09/2017
Οι
δημιουργίες του διακρίνονται για το σικ και επιμελημένο στιλ που τόσο αγαπά ο
45χρονος σχεδιαστής. Αυτό το στιλ τού επέτρεψε άλλωστε αφότου ανέλαβε τα ηνία
του Gucci το 2015 να
ξαναδώσει στον οίκο της Φλωρεντίας τη λάμψη που είχε μια εποχή η οποία έχει
πλέον χαθεί.
Σε μια
αίθουσα σχεδόν σκοτεινή, που έφεγγε μόλις από μερικά φωτιστικά φλας και
διακοσμημένη με γλυπτά εμπνευσμένα από τα μεγαλύτερα σύμβολα της ανθρωπότητας,
όπως ένας γελαστός Βούδας και ο σοφός Θωθ, θεότητα των Αιγυπτίων, ο Gucci παρουσίασε
ένα ντεφιλέ γεμάτο από κοστούμια σε ίσια γραμμή, πολύ σατέν, κρόσια, παγιέτες
και άλλα έγχρωμα και εντυπωσιακά στοιχεία, με τα περισσότερα μοντέλα να φορούν
στρογγυλά γυαλιά.
"Ζούμε
σε μια κοινωνία όπου έχουμε εμμονή στην επαλήθευση και εγώ θέλω να σας
υπνωτίσω", εξήγησε πριν από το ντεφιλέ ο ιταλός σχεδιαστής.
Από μια
πασαρέλα που παρέπεμπε στην Ατλαντίδα μια νύχτα με ομίχλη, τα μοντέλα, άνδρες
και γυναίκες, δεν διέφεραν σε στυλ από τα μοντέλα των παλαιότερων ντεφιλέ. Τα
ρούχα ήταν εμπνευσμένα από το παρελθόν, όπως ένα σατέν κοστούμι με παγιέτες που
έμοιαζε σαν να είχε βγει από τη γκαρνταρόμπα του Ντέιβιντ Μπόουι.
Στον οίκο Gucci, τα αγόρια
φορούν βερμούδα, γραβάτα, γιλέκο με τη μορφή του Μπαγκς-Μπάνι, τα κορίτσια
αγαπούν τα φορέματα από τούλι και τα σακάκια Prince de Galles.
Η κολεξιόν
καταχειροκροτήθηκε από τις προσωπικότητες που είχαν προσκληθεί, ανάμεσά τους η
ηθοποιός Σάλμα Χάγιεκ, της οποίας ο σύζυγος Φρανσουά-Ανρί Πινό διευθύνει τον
όμιλο Kering, όπου
ανήκει ο Gucci. Και το
πρώτο ντεφιλέ του ιταλικού οίκου μόδας από τότε που ο Kering ανακοίνωσε
ότι καταργεί τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα από την πασαρέλα, δείχνει ότι ο Gucci τήρησε τη
δέσμευσή του.
Το πρωί της
Τετάρτης, η Εβδομάδα Μόδας είχε αρχίσει με τα ντεφιλέ νέων ταλέντων όπως ο
Ιάπωνας Ατσούσι Νακασίμα, που παρουσίασε ζωηρά χρώματα, πόντσο και πλήθος από
εκθαμβωτικά φερμουάρ. Ο οίκος N°21 επίσης,
παρουσίασε τη γυναίκα απόλυτα σέξυ, αέρινη, ρομαντική με φορέματα διάφανα, στο
ύψος του γονάτου, με μια επιμονή στις αποχρώσεις του ροζ και του μπεζ που
συνδύαζε με ροζ κοντά δερμάτινα σακάκια.
Ανάμεσα στις
νέες φίρμες που αναμένονται με ενδιαφέρον στο Μιλάνο είναι τα ντεφιλέ των Albino Teodoro, Brognano, Ssheena και της
νέας νοτιοκορετικής The-sirius, με
φουτουριστικές δημιουργίες που έχει το ντεφιλέ της στο Μουσείο Επιστήμης και
Τεχνολογίας Leonardo da Vinci.
Αλλά το
Μιλάνο δεν θα ήταν Μιλάνο χωρίς τα βαριά ονόματα της μόδας όπως ο Versace, ο Armani ή ο Fendi που
παρουσιάζει σήμερα την κολεξιόν του.
Μεγάλες
φίρμες που έπειτα από μερικά δύσκολα χρόνια --λόγω της υποχώρησης της ασιατικής
αγοράς που αποδίδεται στη μεγάλη μεταβλητότητα των ξένων νομισμάτων και τις
τρομοκρατικές επιθέσεις στην Ευρώπη-- γνωρίζουν γενικά μια αύξηση των πωλήσεών
τους.
Η ανάκαμψη
άρχισε από οίκους όπως ο Gucci, του οποίου
οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2017 γνώρισαν τη μεγαλύτερη αύξηση των
τελευταίων 20 χρόνων. Ωστόσο αυτό δεν ίσχυσε για τη Prada που δείχνει
να έχει ξεχάσει τη συνταγή της επιτυχίας, παρότι ο οίκος που έχει ιστορία ενός
και πλέον αιώνα αποδίδει τις χαμηλές πωλήσεις του στο ισχυρό ευρώ που
απομακρύνει τους τουρίστες.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου