Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Η BSB «φλερτάρει» και με την ιταλική αγορά Στόχοι: Ην. Βασίλειο, κεντρική και νότια Ευρώπη, Ρωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ασία


Οι πληροφορίες της «N» αναφέρουν ότι επόμενος «σταθμός» της BSB είναι η Ιταλία. Η νέα συνεργασία, που προβλέπεται να αρχίσει η εταιρεία μόδας με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, θα αποτελέσει την αφετηρία για τη σταδιοδρομία της στη δυναμική αγορά της Ιταλίας.



Ενισχύει την παρουσία της στις ώριμες ευρωπαϊκές αγορές η BSB, που φέρεται να σχεδιάζει την είσοδό της στην ιταλική αγορά, ενώ «φλερτάρει» και με τις μεγάλες αγορές ένδυσης Ρωσίας, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και Ασίας, μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο που έκανε στη Γερμανία στα τέλη του 2015.

Ειδικότερα, η ελληνική εταιρεία ένδυσης τον Σεπτέμβριο του 2015 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Γερμανία, στο Mercaden Mall του Boeblingen. Μόλις δύο μήνες αργότερα ακολούθησε το άνοιγμα του δεύτερου BSB στην Κολονία, ενώ παράλληλα με τις επενδύσεις σε monobrand boutique, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εταιρικής παρουσίας της, η BSB εγκαινίασε μια συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο στη χώρα, καλύπτοντας όλη τη γερμανική και την αυστριακή αγορά. Με τον τρόπο αυτό εξασφάλισε τις προϋποθέσεις για μελλοντική ανάπτυξη σε μια αγορά 80-90 εκατ. κατοίκων, εκ των οποίων ποσοστό 30% είναι νέοι, κοινό στο οποίο άλλωστε απευθύνεται κατά βάση το ελληνικό brand.

Οι πληροφορίες της «N» αναφέρουν ότι επόμενος «σταθμός» της BSB είναι η Ιταλία. Η νέα συνεργασία, που προβλέπεται να αρχίσει η εταιρεία μόδας με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, θα αποτελέσει την αφετηρία για τη σταδιοδρομία της στη δυναμική αγορά της Ιταλίας.
Ας σημειωθεί ότι το μοντέλο επέκτασης της BSB βασίζεται στη μέθοδο του franchising, ενώ την εξωστρέφεια ενισχύει η σύναψη συνεργασιών για ανάπτυξη δικτύου χονδρικής. Με το μοντέλο αυτό σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκτασή της στο επόμενο διάστημα, ενώ -σύμφωνα με τη στρατηγική για τη νέα χρονιά- στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας στην παγκόσμια αγορά με επενδύσεις σε αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, η Ρωσία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ασία.
Εξάλλου, το σήμα χαίρει πλέον υψηλής αναγνωρισιμότητας και εκτός Ελλάδας και, σύμφωνα με τη διοίκηση της BSB, διαθέτει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για ταχεία παγκόσμια εξέλιξη με συνεχή ανάπτυξη της προϊοντικής του γκάμας. Επομένως η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί μελλοντικά, με την εταιρεία να ενισχύει την παρουσία της σε νέες, ανερχόμενες αγορές στον τομέα του ρούχου.
Το δίκτυο
Ας σημειωθεί ότι η επιχειρηματική οικογένεια Μπιθαρά, που δημιούργησε και διοικεί την BSB, ελέγχει πλέον ένα εκτεταμένο δίκτυο λιανικής, με περισσότερα από 120 επώνυμα καταστήματα αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων της εταιρείας, BSB shops, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Εξίσου διευρυμένο παρουσιάζεται και το δίκτυο διανομής της εταιρείας με συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής (multi-brand) στις σημαντικότερες πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε χώρες του εξωτερικού όπως: Ρουμανία, Κύπρος, Ισπανία, Γαλλία, Βουλγαρία και Τουρκία.
Τα μεγέθη
Από το εξωτερικό η BSB αντλεί σήμερα περίπου το 20% του κύκλου εργασιών της. Σχεδιάζει, πάντως, την ανάπτυξή της τόσο στην εγχώρια αγορά, μέσω της επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία του brand, όσο και στο εξωτερικό, μέσω της στρατηγικής εξωστρέφειας που υλοποιεί. Τη στρατηγική αυτή πριμοδοτούν και οι επιδόσεις, καθώς ειδικότερα στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε στη «N» η εταιρεία, οι πωλήσεις συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι με βάση τον ισολογισμό του 2014 η εταιρεία παραμένει κερδοφόρα και ο κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 54,2 εκατ. ευρώ, ενώ -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης- ο κύκλος εργασιών του ομίλου B&F θα κυμανθεί κοντά στα 57 εκατ. ευρώ το 2015. Αντίστοιχα θετικές είναι οι προβλέψεις και για τη νέα χρονιά.
Πηγή: naftemporiki.gr (Από την έντυπη έκδοση)
Της Σοφίας Εμμανουήλ 

semm@naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου