Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Hotels.com: Πιο σημαντική η γαστρονομία από τα αξιοθέατα

Σχετική εικόνα

Το Παρίσι, το Τόκιο και η Ρώμη είναι οι καλύτεροι γαστρονομικοί προορισμοί για τους διεθνείς ταξιδιώτες, σύμφωνα με νέα έρευνα Tasty Travels της Hotels.com, η οποία δείχνει ακόμη οτι η τοπική γαστρονομία είναι, ιδιαίτερα για τους millennials ταξιδιώτες, σημαντικότερη από τα αξιοθέατα του προορισμού.

19 Ιουνίου 2018

Οι 7 κορυφαίες πόλεις είναι οι ακόλουθες…

1. Παρίσι | 27%
2. Τόκιο | 23%
3. Ρώμη | 22%
4. Λονδίνο | 21%
5. Ν. Υόρκη | 16%
6. Βαρκελώνη | 16%
7. Μαδρίτη | 14%

Για τους Γερμανούς ταξιδιώτες, δημοφιλέστεροι προορισμοί για τη γαστρονομία τους είναι το Παρίσι (22%), η Ρώμη (20%) και το Λονδίνο (19%). Η Νέα Υόρκη και η Βαρκελώνη (από 18% καθεμία) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα. Το Τόκιο βρίσκεται στην 9η θέση.

Για τα 2 τρίτα των millennials (70%), οι επιλογές τοπικού φαγητού είναι αποφασιστικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού. Στη συνέχεια ακολουθούν οι ειδικές προσφορές (15%), οι όμορφες παραλίες (41%) και οι δυνατότητες shopping (18%),

Μάλιστα, η δοκιμή τοπικών σπεσιαλιτέ (64%) είναι πιο σημαντική από την περιήγηση σε αξιοθέαατα (58%) και την εξερεύνηση της φύσης (27%)!

Το 76% των Millennials δήλωσε ότι θα προτιμούσε να κοινοποιήσει σε φωτογραφία το φαγητό των διακοπών στο Instagram παρά φίλους (56%). Σύμφωνα με την έρευνα, οι millennials δημοσιεύουν 142 φωτογραφίες κατά μέσο όρο, με σχεδόν το ένα τέταρτο να αφορά το φαγητό.

Τα φαγητά που προτιμούν να κοινοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πίτσα (33%), τα ντόνατ (22%) και τα μπέργκερ (19%).

Το street food (20%) είναι δημοφιλέστερο από τα εστιατόρια με αστέρι Μισελέν στις διακοπές (19%). Η γενική εμπειρία γεύματος για τους Millennials είναι τόσο σημαντική που για το 76% εξ αυτών θεωρείται η απόλυτη ανάμνηση από τις διακοπές. Ακολουθεί ο χρόνος με συνταξιδιώτες (22%) και οι εξτρίμ δραστηριότητες (11%).

Πηγή: Tornosnews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου