Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Η Ολίβια Φεραγκάμο αποκαλύπτει τι σημαίνει γι’ αυτήν να είναι μέλος της θρυλικής δυναστείας της μόδας


Η Ολίβια Φεραγκάμο αποκαλύπτει τι σημαίνει γι’ αυτήν να είναι μέλος της θρυλικής δυναστείας της μόδας
Η Ολίβια Φεραγκάμο ανήκει στην τρίτη γενιά της ιταλικής δυναστείας της μόδας, που ιδρύθηκε από τον παππού της το 1920. 

Ο υποδηματοποιός Σαλβατόρε Φεραγκάμο ξεκίνησε την επιχείρησή του σε μια μικρή πόλη κοντά στη Νάπολη, και γρήγορα κατάφερε να γοητεύσει ολόκληρο το Χόλιγουντ, σχέση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Η εταιρεία του «έντυσε» ολόκληρο το καστ της ταινίας «Δέκα Εντολές» του Σέσιλ Ντε Μιλ, υπέγραψε τα διάσημα κόκκινα flat παπούτσια της Όντρεϊ Χέπμπορν, αλλά και τα υπέροχα κοστούμια της Μαντόνα, ως πρωταγωνίστριας της ταινίας «Εβίτα», το 1996. Σήμερα, το brand Ferragamo είναι συνώνυμο των πολυτελών αξεσουάρ για γυναίκες και άντρες, με τον Γιοχάνες Χεμπλ, σύζυγο της Ολίβια Παλέρμο, να είναι το πρόσωπο της φετινής ανδρικής συλλογής του οίκου.

Η Ολίβια Φεραγκάμο ζει στην πιο in περιοχή του Λονδίνου, στο Τσέλσι, μαζί με το σύζυγό της, Μάρκο Νούτσο, οικονομολόγο που εργάζεται στο City, και τις δίδυμες κόρες τους, στο μεγάλωμα των οποίων έχει αφιερωθεί πλήρως. Και μπορεί να βρίσκεται στην αγγλική πρωτεύουσα λόγω της δουλειάς του συζύγου της, ωστόσο δεν της είναι καθόλου άγνωστη, αφού στο Λονδίνο γεννήθηκε η μητέρα της. «Οι παππούδες μου μένουν στον ίδιο δρόμο μ’ εμάς», μας αποκαλύπτει. Όσο για τον πατέρα της, Φερούτσο, πρόεδρο του οίκου Ferragamo, διαχειρίζεται μαζί με τα αδέρφια του τα είδη πολυτελείας, τα οποία διατίθενται σε 100 χώρες.

Δυσκολευτήκατε να προσαρμοστείτε στο Λονδίνο;
Αγαπώ αυτή την πόλη. Τη νιώθω σαν δεύτερο σπίτι μου και χαίρομαι που οι κόρες μου μεγαλώνουν σε μια πρωτεύουσα που είναι παράθυρο στον κόσμο και έχει τόσο καλά σχολεία. Συν τοις άλλοις, η μητέρα μου γεννήθηκε εδώ και οι παππούδες μου μένουν ακόμα στη γωνία του δρόμου μας. Το ίδιο οι θείοι και τα ξαδέλφια μου.

ferragamo 4
Δε θα μπορούσατε να έχετε καλύτερους γείτονες.
Μένουμε σ’ έναν ήσυχο δρόμο, κοντά στην King’s Road και στη Fulham Road, κι έτσι πηγαίνω στα μαγαζιά με τον κλασικό βρετανικό τρόπο: με ποδήλατο. Μπορώ να βρω σε κοντινή απόσταση ό,τι χρειάζομαι.

Το σπίτι σας είναι γεμάτο χρώμα.
Λατρεύω τα χρώματα! Και ο λόγος που έβαψα μπλε το σαλόνι, είναι επειδή χαρίζει απίστευτο φως στο χώρο. Μου θυμίζει τον καθαρό ουρανό, κάτι σπάνιο να δεις στο Λονδίνο. Επίσης, μ’ αρέσουν πολύ τα έπιπλα του Άντριου Μάρτιν και έχω αγοράσει μερικά που πιστεύω ότι ταιριάζουν εδώ. Είμαι φαν της μοντέρνας αισθητικής και των έργων Τέχνης, ειδικά όσων εκτίθενται στην γκαλερί «Contini UK», στο Mayfair, στην καρδιά του Λονδίνου. Η αδελφή μου, Βίβια, είναι ζωγράφος και έχει κάνει μερικά εξαιρετικά πορτρέτα.

ferragamo 3
Ποια είναι η επαγγελματική σας εξειδίκευση;
Στα 22 μου έπιασα δουλειά στην Conde Nast, μέχρι που χρειάστηκε να μετακομίσω στη Ρώμη, εξαιτίας της δουλειάς του συζύγου μου. Έπειτα, ξεκίνησα να δουλεύω στο περιοδικό «Brides» και μετά στη «Vogue», ως Senior Account Manager Ευρώπης, για έξι χρόνια. Ήταν απίστευτη εμπειρία, στην οποία ελπίζω να επιστρέψω μόλις μεγαλώσουν λίγο οι κόρες μου. Έχω πάθος με τη δουλειά μου.


Τι σκέφτεστε όταν κοιτάτε την οικογένειά σας;

Ότι είναι το μεγαλύτερο δώρο που μου έχει χαρίσει η ζωή. Δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να αγαπήσω τόσο πολύ. Η γιαγιά μας, η Γουάντα, μας έδωσε ένα παλιό πλακάκι που ήταν πολύτιμο για τον παππού μας, τον Σαλβατόρε, γιατί είχε χαραγμένη επάνω του τη φράση: «Μην κάνεις ποτέ κακό για να ντροπιάσεις. Μην κάνεις ποτέ καλό που δεν αξίζει». Και ο παππούς μου το συμπλήρωσε γράφοντας: «Μην κάνεις λάθος που δεν αξίζει. Κάνε καλό, ακόμα κι αν δε σε ωφελήσει». Το κράτησα με υπερηφάνεια, την ίδια υπερηφάνεια που το διατήρησε η οικογένειά μου όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε προσγειωμένοι και παραμένουμε ταπεινοί, διατηρώντας τις παλιές αρχές μας. Δεν έχει σημασία τι θα κάνεις στη ζωή σου. Το ζητούμενο είναι να το κάνεις όσο το δυνατόν καλύτερα από τους άλλους.

ferragamo
Ποια είναι η σχέση σας με τον πατέρα σας;
Είναι το σημείο αναφοράς μου. Είναι ένας άνθρωπος με ισχυρές αρχές και απίστευτο εσωτερικό έλεγχο και σοφία.

Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας;
Είμαι κοινωνική και φιλόδοξη, αλλά κάποιες φορές μπορώ να γίνω δειλή. Επίσης, μ’ αρέσουν τα αθλήματα και δεν αντέχω την ακαταστασία. Από τις αγαπημένες μου συνήθειες είναι, όταν γυρνάω σπίτι από έναν αγώνα πόλο, να βγάζω τα παπούτσια μου και ν’ απολαμβάνω ένα ποτήρι κρασί – ίσως το Il Boro.

Αυτό δεν είναι ένα μέρος στην Τοσκάνη που επισκέπτεται συχνά η οικογένειά σας;

Το Il Boro είναι ένα όνειρο, μια όαση στους λόφους της Τοσκάνης. Μια γραφική μεσαιωνική πόλη που περιτριγυρίζεται από αμπελώνες και βρίσκεται σε απόσταση μόλις 40 λεπτών από τη Φλωρεντία.
Απόδοση: Εύα Βλαχάβα
Interview and Co-ordination: Nana Bottazzi
Additional Photo: Getty Images
Make-Up: Pablo Ardizzon
Clothes and accessories: Salvatore Ferragamo
Modern Art: Contini Gallery UK.
Decor: Fabriztio Cocci
Table Decoration: Zepter
Outdoor clothing: Sandro Paris
Children’s clothing: Mimisol
Jewellery: Alemandara – Madeinlidia

Πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου