ΕΚΑΝΑΝ
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
(Φωτογραφία: AP/ Luca Bruno)
Με τις
χειρότερες εντυπώσεις έφυγαν από τη Βενετία τρεις
Βρετανοί τουρίστες.
07|11|2017
Πραγματικό
σοκ έπαθαν τρεις Βρετανοί τουρίστες όταν είδαν τον λογαριασμό γεύματός του στη
Βενετία το οποίο... χρυσοπλήρωσαν.
Ο Λουκ
Τανγκ, λέκτορας πανεπιστημίου από το Μπέρμιγχαμ, και οι 70χρονοι γονείς του
ήθελαν να απολαύσουν ένα τελευταίο γεύμα με θαλασσινά σε εστιατόριο κοντά στην
πλατεία Αγίου Μάρκου, πριν φύγουν από τη Βενετία. Μόνο που δεν το χάρηκαν
καθόλου όταν είδαν ότι έπρεπε να πληρώσουν 526 ευρώ!
Μάλιστα, ο
Τανγκ κατηγόρησε τους σερβιτόρους του εστιατορίου «Trattoria Casanova» ότι
εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός πως κανένας από την παρέα δεν μιλούσε ιταλικά, με
αποτέλεσμα τα περισσότερα από τα πιάτα που έφτασαν στο τραπέζι τους να μην τα
έχουν παραγγείλει.
«Δεν
περιμένω να αποζημιωθώ, αλλά θέλω να σας επιστήσω την προσοχή στη συμπεριφορά
αυτής της επιχείρησης που καταστρέφει τη φήμη της Βενετίας. Είναι η ντροπή της
πόλης», έγραψε ο Τανγκ σε επιστολή του προς τον δήμαρχο, Λουίτζι Μπρουνάρο,
σύμφωνα με την Telegraph.
«Δεν ήθελα
να ξεκινήσω καβγά, γιατί έπρεπε να προλάβουμε το αεροπλάνο. Επίσης, οι γονείς
μου είναι ηλικιωμένοι και ο πατέρας μου παίρνει φάρμακα, οπότε δεν ήθελα να
κάνω σκηνή που θα τους τάραζε», εξήγησε ο 40χρονος στη βρετανική εφημερίδα.
«Οταν
επέστρεψα στο σπίτι έκανα έρευνα για αυτό το εστιατόριο και διαπίστωσα ότι δεν
ήμασταν οι μόνοι που είχαμε αυτή την αντιμετώπιση. Υπήρχαν πολλά παράπονα από
Ιάπωνες και Κορεάτες τουρίστες. Το εστιατόριο φαίνεται ότι βάζει στο στόχαστρο
κυρίως Ασιάτες γιατί εξαιτίας της γλώσσας τους είναι πιο δύσκολο να
διαμαρτυρηθούν. Αυτό είναι απαράδεκτο για την Ευρώπη και ιδιαίτερα για μία πόλη
που βασίζεται στον τουρισμό, όπως η Βενετία», συμπλήρωσε.
Από την
πλευρά τους οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου επέμειναν ότι οι πελάτες είχαν
παραγγείλει όλα τα πιάτα και πως οι τιμές αναφέρονται ξεκάθαρα στο μενού. «Δεν
έστειλαν τίποτα πίσω. Αν υπήρχαν πιάτα που δεν τα είχαν παραγγείλει μπορούσαν
να αρνηθούν να τα φάνε και δεν θα χρεώνονταν για αυτά», δήλωσαν στο Ansa.
Πάντως,
γράφει η Telegraph, το εστιατόριο δεν έχει και τόσο καλές κριτικές στο
διαδίκτυο. Στο TripAdvisor το 56% το χαρακτηρίζουν απαίσιο και μόλις το 18% το
αξιολογούν ως εξαιρετικό ή πολύ καλό. Επίσης, άνθρωποι που έφαγαν εκεί μιλούν
για κλεψιά και απαράδεκτο εστιατόριο.
Είναι η
δεύτερη σχετική καταγγελία από τουρίστα στη Βενετία μέσα σε μόλις δύο ημέρες.
Τη Δευτέρα έγινε γνωστό ότι ένα ζευγάρι από την Ιαπωνία πλήρωσε 120 ευρώ για
μία αστακομακαρονάδα.
Οταν διαμαρτυρήθηκαν στους ιδιοκτήτες, άλλοι πελάτες τους
υποστήριξαν και τελικά τους έκαναν έκπτωση 40%.
ΡΟΥΛΑ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου