Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Ντελ Γκράντε: Είμαι τυχερός, υπάρχουν 174 δημοσιογράφοι στις φυλακές της Τουρκίας

Αποτέλεσμα εικόνας για Ντελ Γκράντε

Ο Ιταλός δημοσιογράφος και συγγραφέας, ο οποίος επέστρεψε χθες στην Μπολόνια έπειτα από 15 ημέρες κράτησης στην Τουρκία.

«Στην Τουρκία υπάρχουν άλλοι 174 δημοσιογράφοι μέσα στις φυλακές και κέντρα κράτησης. Είμαι μια τυχερή περίπτωση», δήλωσε ο Γκαμπριέλε Ντελ Γκράντε, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Ένωση Ξένων Ανταποκριτών της Ρώμης.

Ο Ιταλός δημοσιογράφος και συγγραφέας, ο οποίος επέστρεψε χθες στην Μπολόνια έπειτα από 15 ημέρες κράτησης στην Τουρκία, πρόσθεσε ότι «κατά τις ανακρίσεις τις οποίες αντιμετώπισε δεν θέλησε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την δουλειά του και το βιβλίο που γράφει, με θέμα τον πόλεμο στην Συρία και την γέννηση του Isis».

«Δεν μου παραδόθηκε καμία επίσημη απόφαση απέλασης. Στην περίπτωσή μου το κράτος δικαίου έμεινε μετέωρο, αλλά πρέπει να πω ότι δεν υποβλήθηκα σε κανενός είδους κακοποίηση ούτε ασκήθηκε σε βάρος μου βία», τόνισε ο 35χρονος Ιταλός δημοσιογράφος. Εξέφρασε επίσης την αλληλεγγύη του προς τον Ντενίς Γιουτζέλ, δημοσιογράφο με τουρκική και γερμανική υπηκοότητα, ανταποκριτή της γερμανικής εφημερίδας Die Welt, ο οποίος βρίσκεται έγκλειστος στις τουρκικές φυλακές από τις 14 Φεβρουαρίου.

«Η δουλειά μου μοιάζει τελικά πολύ με εκείνη ενός πανεπιστημιακού ερευνητή. Συναντώ ανθρώπους, διάφορες πηγές, για να ασχοληθώ με βιογραφίες και προσωπικές ιστορίες. Πράγματι, δεν είχα ζητήσει την επίσημη άδεια που δίδουν στους δημοσιογράφους οι τουρκικές αρχές. Αλλά δεν είμαι τροχονόμος ούτε διεκπεραιωτής, προσπαθώ να παρουσιάσω ενδιαφέρουσες ιστορίες» τόνισε ο Γκαμπριέλε Ντελ Γκράντε.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://www.euro2day.gr/news/highlights/article-news/1534178/ntel-gkrante-eimai-tyheros-yparhoyn-174-dhmosiografoi-stis-fylakes-ths-toyrkias.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου