Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Ελεύθερος ο ιταλός δημοσιογράφος που κρατούνταν παράνομα στην Τουρκία

Ελεύθερος ο ιταλός δημοσιογράφος που κρατούνταν παράνομα στην Τουρκία

«Δεν μου ασκήθηκε βία, μου στέρησαν παράνομα την ελευθερία», δήλωσε ο Γκαμπριέλε Ντελ Γκράντε στους δημοσιογράφους αμέσως μετά την άφιξή του στο αεροδρόμιο της Μπολόνια. Ο Ντελ Γκράντε παρέμεινε επί δυο εβδομάδες σε απομόνωση σε τουρκικό κέντρο προσωρινής κράτησης μετά τη σύλληψή του, χωρίς να κατηγορηθεί για κάποιο αδίκημα. 

«Ακόμη δεν κατάλαβα για ποιον λόγο αποφασίστηκε η προσωρινή μου κράτηση, θα προσπαθήσουν να το καταλάβουν οι δικηγόροι μου», πρόσθεσε ο ιταλός δημοσιογράφος. Ευχαρίστησε την ιταλική κοινή γνώμη και την ιταλική κυβέρνηση, αλλά και όσους δραστηριοποιήθηκαν στην Τουρκία για την απελευθέρωσή του.

Ο Ντελ Γκράντε, 35 ετών, βρισκόταν στην Τουρκία, κοντά στη μεθόριο με την Συρία, για να γράψει βιβλίο με θέμα τη δημιουργία του Ισλαμικού Κράτους και το προσφυγικό. 

«Δεν με άγγιξαν, δεν υπέστην το παραμικρό όσον αφορά τυχόν σωματική βία, αλλά το μεγάλο πρόβλημα ήταν η στέρηση της ελευθερίας μου», πρόσθεσε ο ιταλός συγγραφέας και δημοσιογράφος. 

Ο Ντελ Γκράντε πρόκειται να μεταβεί στην πόλη Λούκα της Τοσκάνης για να συναντήσει τους συγγενείς του, ενώ η σύντροφός του, η οποία έφτασε στην Ιταλία από την Κρήτη, μπόρεσε ήδη να τον δει, αμέσως μετά την άφιξή του. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου